ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επικοινωνία - Απόρρητο - Ασφάλεια

(Θα βρείτε τις αναρτήσεις και τα σχόλια
στο κάτω μέρος της σελίδας)


Καλώς ήρθατε!

Επιτρέψτε μου να επισημάνω για όλους τους επισκέπτες τα παρακάτω:

1. Δυστυχώς, όταν αφήνετε σχόλιο και δεν συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά πρέπει να περιμένω και να ελπίζω ότι θα ξαναμπείτε εδώ και ότι θα βρείτε την απάντησή μου (ανάρτηση ή σχόλιο).

2. Σας παρακαλώ, όλους όσους αφήνουν σχόλιο, να
γράφετε το email σας, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιήσω το email σας, και αυτό που θα φαίνεται στο σχόλιο είναι μόνο το όνομα που εσείς θα δηλώσετε.

3. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να γράψετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, σας παρακαλώ να το γράφετε μέσα στο σχόλιο. Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους, κι έτσι αν γράψετε εκεί το email επικοινωνίας σας, θα έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας προσωπικά και δεν πρόκειται να δημοσιευτεί το email σας.

4. Το email μου για επικοινωνία είναι u_email_us(at)yahoo.com, όπου αντί το(at)θα βάλετε το @ (παπάκι) [για λόγους ασφαλείας και αντι-spam η διεύθυνση γράφτηκε εδώ με (at)].

5. Σχετικά με την αλληλογραφία μας, θα ήθελα να επισημάνω δυο πολύ σημαντικά πράγματα.
<> Το ένα είναι ότι η αλληλογραφία μας είναι αυστηρά μεταξύ μας.
Ποτέ δεν δημοσιεύονται γράμματα χωρίς την συγκατάθεση σας.

<> Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και όταν συμφωνείτε να δημοσιευτούν τα γράμματα σας, τότε αφενός σας ζητώ να επιλέξετε ένα ψευδώνυμο και από την άλλη αφαιρούνται από το γράμμα οποιεσδήποτε πληροφορίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έστω και υποψίες για την ταυτότητα σας.

Γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να
τηρείται το απόρρητο της αλληλογραφίας και ιδίως σε ένα τέτοιο θέμα όπως η πλαστική αισθητική επέμβαση.

Η συμμετοχή σας στο ιστολόγιο αυτό, η επικοινωνία σας μαζί μου δεν λειτουργεί 'ή όλα ή τίποτα'. Εννοώ, ότι το να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν σημαίνει ότι σώνει και ντε θα πρέπει να δημοσιευτούν αυτά που λέμε μεταξύ μας.

Οπότε, σας π α ρ α κ α λ ώ μην διστάζετε να επικοινωνήσετε με τον φόβο ότι θα δημοσιευτούν αυτά που θα πούμε. Αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ αν ΕΣΕΙΣ το επιτρέψετε. Απλά, πάντα λέω ότι τα γράμματα βοηθούν και άλλους αναγνώστες-ενδιαφερόμενους.


Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Πώς διάλεξα το γιατρό μου



Εν ολίγοις:


Εγχειρίστικα από τον κο Μ. Στάμπο στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο, και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με την επιλογή μου.



Λεπτομέρειες για το πώς αποφάσισα να εγχειριστώ από τον κο Στάμπο:

Έχοντας ψάξει πολύ στο ίντερνετ, ακόμα και σε ιατρικά περιοδικά, κατέληξα στο τι θέλω: Τοποθέτηση κάτω από το μυ, με τομή από τη μασχάλη, και στήθος σαν αυτό της Laetitia!









Ξέρω τι περιμένω από ένα γιατρό, και ξέρω τι περιμένω κι από τη συγκεκριμένη επέμβαση. Δεν ξέρω όμως κανέναν πλαστικό χειρουργό.



Πώς βρήκα γιατρό;


Μια φίλη μου σύστησε έναν πλαστικό, «πολύ καλό ως άνθρωπο, και κάνει και καλές τιμές». Ας τον λέμε πλ.χειρ.1*.

Μια συνάδελφος μου σύστησε έναν δεύτερο, που είχε εγχειρίσει μια φίλη της και ήταν πολύ ευχαριστημένη (πλ.χειρ.2).

Βρήκα και δύο sites πλαστικών χειρουργών που έχουν ουσιαστικά ιατρικά κέντρα. Ο πλ.χειρ.3 έχει έδρα στη Θεσσαλονίκη, και ο πλ.χειρ.4. χειρουργεί στην Αθήνα, αλλά έχει ιατρείο και στη Θεσσαλονίκη.

Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, κι όσο υπερβολικό κι αν είναι, αποφάσισα να επισκεφτώ τρεις γιατρούς. Το ραντεβού με τον πλ.χειρ.1 απλά προέκυψε, και μάλιστα πολύ βιαστικά επειδή η φίλη μου του τηλεφώνησε κι εκείνος άμεσα της έκλεισε ραντεβού (για ‘μένα). Ήταν 8 Αυγούστου, και το ραντεβού ήταν για τις 14 Αυγούστου.

Στο μεταξύ αποφάσισα και για τον πλ.χειρ.2 μια και ήξερα, έστω μέσω τρίτου, ότι υπήρχε κάποια που έμεινε ευχαριστημένη. Προσπαθούσα να τον βρω στο τηλέφωνο που πήρα από τις πληροφορίες καταλόγου, αλλά άργησα να καταφέρω να του μιλήσω.

Καθώς περνούσαν οι μέρες και δεν τον έβρισκα, τηλεφώνησα στον πλ.χειρ.3. Ο γιατρός έλειπε και έτσι έπρεπε να ξανατηλεφωνήσω το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη. Τηλεφώνησα και στον πλ.χειρ. 4, αλλά κάνει ιατρείο μια φορά το μήνα στην Θεσσαλονίκη, και μου είπαν ότι δεν ήξεραν ακόμη την ακριβή ημερομηνία για το Σεπτέμβρη. Όταν θα την μάθαιναν θα μου τηλεφωνούσαν. Έτσι είναι ο Αύγουστος στην Ελλάδα, ήσυχος, οι περισσότεροι είναι σε άδεια και οι υπόλοιποι απολαμβάνουν ό,τι απέμεινε από το καλοκαίρι.

Τελικά, το τηλέφωνο του πλ.χειρ.2 που βρήκα από τον ΟΤΕ ήταν του σπιτιού του! Κλείσαμε τελικά ραντεβού.

Έτσι λοιπόν είναι μέσα Αυγούστου, έχω κλείσει ραντεβού με 2 γιατρούς και 2 εκκρεμούν για τον Σεπτέμβρη.

Με τις 2 επισκέψεις μου δεν ικανοποιήθηκα. Μια και τα άλλα 2 ραντεβού αργούσαν, αναζήτησα κι άλλο γιατρό. Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα μια γυναίκα, ίσως τη μόνη από Β. Ελλάδα που έχει ιστοχώρο. Ας είναι η πλ.χειρ.5. Να το και το τρίτο ραντεβού μέσα στον Αύγουστο.


Το ραντεβού με τον πλ.χειρ.5 ήταν πιο ικανοποιητικό. Οπότε κατέληξα ότι αυτή θα με χειρουργήσει. Κι ενώ έχω καταλήξει, έφτασε και το ραντεβού με τον πλ.χειρ.3, και μου τηλεφώνησαν και από τον πλ.χειρ.4. Προέκυψαν 2 έξτρα ραντεβού από αυτά που είχα υπολογίσει.

Δε θα μιλήσω πιο συγκεκριμένα για τους γιατρούς. Η άποψη που σχημάτισα για τον κάθε ιατρό είναι υποκειμενική, και εξαρτάται από τις προσδοκίες μου σχετικά με τη συμπεριφορά του ιατρού και από αυτά που μου προσέφερε ο κάθε ένας σχετικά με την αυξητική.

Η απόφαση

Το θέμα είναι ότι μετά από πολλή σκέψη, μετά από επίμονη και μακρά αναζήτηση στο διαδίκτυο, μετά από συζητήσεις με τον σύντροφό μου, μετά από 5 επισκέψεις συνολικής διάρκειας 3,5 ωρών, αποφάσισα να εμπιστευτώ τον πλ.χειρ.3, τον κο Μιχάλη Στάμπο και επιβραβεύτηκα γι’ αυτό.

Ο κος Στάμπος έχει άψογη συμπεριφορά, είναι φιλικός αλλά εκεί που πρέπει να στέκεται ο γιατρός ώστε να μπορείς να τον εμπιστευτείς. Μιλήσαμε, με ρώτησε τι θέλω από άποψη μεγέθους, μου είπε τι προτείνει ο ίδιος. Ήταν ο μόνος που μου έβαλε τα ειδικά δοκιμαστικά ενθέματα, για να δω πως περίπου θα είμαι μετά την επέμβαση. Με ενημέρωσε για τις σχετικές συνήθεις επιπλοκές και πως τις αντιμετωπίζει. Μιλήσαμε για το κόστος, για την κλινική, για τα ενθέματα, για την μετεγχειριτική αγωγή. Με κάλυψε! Και με τις πληροφορίες που μου έδωσε, και με τον τρόπο που με αντιμετώπισε. Προσιτός, σοβαρός, επιστήμονας, αξιόπιστος.

Τον εμπιστεύτηκα λοιπόν, και μέχρι και σήμερα, ένα μήνα και λίγες μέρες μετά την επέμβαση, όχι απλά δεν το έχω μετανιώσει, αλλά αν το ξαναέκανα, πάλι τον κο Στάμπο θα επέλεγα.

Γιατί τον κο Στάμπο κι όχι τους άλλους;

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε γιατί δεν διάλεξα έναν από τους υπόλοιπους, μπορείτε να διαβάσετε την παρακάτω λίστα.

Τι θέλω από το γιατρό
  • Να είναι φιλικός και ειλικρινής
  • Να μου δίνει χώρο και χρόνο να μιλήσω για αυτά που θέλω από την επέμβαση
  • Να μου δίνει την ευκαιρία να ρωτήσω γι’αυτά που με ανησυχούν
  • Να έχει σωστή επαγγελματική και επιστημονική συμπεριφορά

Τι δε μου άρεσε στους υπόλοιπους

  • Δεν με εξέτασε, απλά μου είπε να βγάλω την μπλούζα και κοίταξε.
  • Με έστησε και δεν ειδοποίησε.
  • Δε συζήτησε καθόλου τις δικές μου προσδοκίες.
  • Χαρακτήρισε χαζές μεθόδους διαφορετικές από τις δικές του.
  • Κάπνιζε όσο μιλούσαμε.
  • Δεν απαντούσε στο τηλέφωνο ή στα φωνητικά μου μηνύματά μου.
  • Απλοποίησε τη διαδικασία διαστρεβλώνοντας ουσιαστικά την πραγματικότητα.
  • Είπε όσα είχε να πει και δε μου έδωσε ευκαιρία να λύσω τις απορίες μου.
  • Δήλωσε τις μεθόδους του χωρίς να τις στηρίξει.




    * Συγγνώμη για την αναφορά μου σε γιατρούς ως πλ.χειρ.1, 2 κτλ. Αλλά, μια και δε θέλω να αναφέρω τα ονόματα των ιατρών από τους οποίους δεν έμεινα ευχαριστημένη, αποφάσισα να τους περιγράφω με νούμερα.

5 σχόλια:

  1. ευχαριστώ παρα πολύ για όλη την δουλειά που εκανες σε αυτό το μπλόγκ, πραγματικά βοηθάς πολύ!!
    σε ευχαριστώ ξανά!!
    Εμιλυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eimai sthn diadikasia na paro apofasi jia botox h yaluroniko gia ths ritides pou siga siga parousiazonte olo ka pio entona. exo pai idi se enan plastiko edo sthn thessaloniki, epsaksa sto internet alla me boithisan k auta ta sxolia. sigoura tha epikinoniso k me ton k. stampo. sas euxaristo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. diabasa ta sxolia s'auto to blogg k me boithisan para poly. thelo na bro to k. mixali stampo, mipos mporeis na mou peis pou einai; Euxaristo para poly.
    Lili

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και φυσικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου, μέσα από εδώ ή ακόμα καλύτερα με e-mail, για θέματα σχετικά με την αυξητική στήθους ή και άλλες επεμβάσεις αισθητικής πλαστικής χειρουργικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχετικά με τα στοιχεία το κου Στάμπου, θα προτιμούσα να μην τα αναρτήσω στο ιστολόγιο, αφενός επειδή μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση και ούτε εγώ θα ήθελα να το κάνω, ούτε στους γιατρούς επιτρέπεται η διαφήμιση του είδους, αφετέρου, δεν έχω την άδεια του κου Στάμπου για κάτι τέτοιο (δημοσίευση των στοιχείων επικοινωνίας του). Από την άλλη, αν θέλεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου με e-mail, και θα χαρώ να σου δώσω τα στοιχεία επικοινωνίας που γνωρίζω. Συγγνώμη αν δεν είναι πολύ βολικό αυτό, αλλά το τελευταίο που θέλω είναι να παραβιάσω τα δικαιώματα κάποιου 3ου..Ευχαριστώ για την κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή