ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επικοινωνία - Απόρρητο - Ασφάλεια

(Θα βρείτε τις αναρτήσεις και τα σχόλια
στο κάτω μέρος της σελίδας)


Καλώς ήρθατε!

Επιτρέψτε μου να επισημάνω για όλους τους επισκέπτες τα παρακάτω:

1. Δυστυχώς, όταν αφήνετε σχόλιο και δεν συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά πρέπει να περιμένω και να ελπίζω ότι θα ξαναμπείτε εδώ και ότι θα βρείτε την απάντησή μου (ανάρτηση ή σχόλιο).

2. Σας παρακαλώ, όλους όσους αφήνουν σχόλιο, να
γράφετε το email σας, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιήσω το email σας, και αυτό που θα φαίνεται στο σχόλιο είναι μόνο το όνομα που εσείς θα δηλώσετε.

3. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να γράψετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, σας παρακαλώ να το γράφετε μέσα στο σχόλιο. Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους, κι έτσι αν γράψετε εκεί το email επικοινωνίας σας, θα έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας προσωπικά και δεν πρόκειται να δημοσιευτεί το email σας.

4. Το email μου για επικοινωνία είναι u_email_us(at)yahoo.com, όπου αντί το(at)θα βάλετε το @ (παπάκι) [για λόγους ασφαλείας και αντι-spam η διεύθυνση γράφτηκε εδώ με (at)].

5. Σχετικά με την αλληλογραφία μας, θα ήθελα να επισημάνω δυο πολύ σημαντικά πράγματα.
<> Το ένα είναι ότι η αλληλογραφία μας είναι αυστηρά μεταξύ μας.
Ποτέ δεν δημοσιεύονται γράμματα χωρίς την συγκατάθεση σας.

<> Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και όταν συμφωνείτε να δημοσιευτούν τα γράμματα σας, τότε αφενός σας ζητώ να επιλέξετε ένα ψευδώνυμο και από την άλλη αφαιρούνται από το γράμμα οποιεσδήποτε πληροφορίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έστω και υποψίες για την ταυτότητα σας.

Γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να
τηρείται το απόρρητο της αλληλογραφίας και ιδίως σε ένα τέτοιο θέμα όπως η πλαστική αισθητική επέμβαση.

Η συμμετοχή σας στο ιστολόγιο αυτό, η επικοινωνία σας μαζί μου δεν λειτουργεί 'ή όλα ή τίποτα'. Εννοώ, ότι το να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν σημαίνει ότι σώνει και ντε θα πρέπει να δημοσιευτούν αυτά που λέμε μεταξύ μας.

Οπότε, σας π α ρ α κ α λ ώ μην διστάζετε να επικοινωνήσετε με τον φόβο ότι θα δημοσιευτούν αυτά που θα πούμε. Αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ αν ΕΣΕΙΣ το επιτρέψετε. Απλά, πάντα λέω ότι τα γράμματα βοηθούν και άλλους αναγνώστες-ενδιαφερόμενους.


Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Πώς να βρεις γιατρό - πλαστικό χειρουργό

Όταν ήμουν στη διαδικασία εύρεσης γιατρού είχα βάλει κάποιες προϋποθέσεις τις οποίες ο γιατρός μου θα έπρεπε να ικανοποιεί:


1. Να είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Πλαστικής Επανορθωτικής και Αισθητικής Χειρουργικής (ΕΕΠΑΧ). http://www.hespras.gr/elxis/index.php?option=com_mtree&Itemid=75 Εδώ μπορείς να βρεις αλφαβητικά τα μέλη της ΕΕΠΑΧ.

Μόνο οι πλαστικοί χειρουργοί που είναι εγγεγραμμένα μέλη της εταιρείας αυτής είναι ‘εξουσιοδοτημένα’ να κάνουν επεμβάσεις αισθητικής πλαστικής.

2. Να είναι μέλος του ιατρικού συλλόγου του νομού μου. Αυτό σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να ασκεί το ιατρικό επάγγελμα στο νομό μου.

Πχ. γιατροί γραμμένοι στον ιατρικό σύλλογο του νομού Έβρου δεν έχουν το δικαίωμα να ασκούν το επάγγελμα στο νομό Κυκλάδων (με εξαίρεση ιδιαίτερες περιπτώσεις όπως πχ επείγουσα ιατρική πράξη του γιατρού από τον Έβρο ελλείψει ειδικού ιατρού στις Κυκλάδες ή αν ο γιατρός του Έβρου έχει εξειδικευμένες γνώσεις που χρειάζονται και δεν έχει κάποιος ιατρός στις Κυκλάδες κτλ).

Το τηλέφωνο του ιατρικού συλλόγου του νομού σου μπορείς να το πάρεις από τις πληροφορίες καταλόγου, και έχεις δικαίωμα να ρωτήσεις προκειμένου να ελέγξεις αν συγκεκριμένος γιατρός είναι μέλος του. Επίσης, νομίζω όλοι ο ιατρικοί σύλλογοι έχουν sites όπου μπορείς να βρεις ποιοι γιατροί είναι γραμμένοι (μπορείς να αναζητήσεις για ‘ιατρικός σύλλογος Αθηνών’ ας πούμε).

3. Να έχει ορθή επαγγελματική στάση. Αυτό για μένα σημαίνει να είναι ευγενικός και προσιτός, να με κάνει να αισθανθώ άνετα, να μη με προσβάλλει με ΚΑΝΕΝΑΝ τρόπο, να μου δώσει την ευκαιρία να λύσω τις απορίες μου, να μου εξηγήσει ξεκάθαρα τις απόψεις του, να είναι ειλικρινής και ξεκάθαρος με το οικονομικό, να με εξετάσει, να συζητήσει αυτό που θέλω εγώ, να είναι σοβαρός.

Ξέρω αυτά διαβάζονται πολλά. Αν το καλοσκεφτείς όμως, δεν είναι παρά τα απαραίτητα που πρέπει να έχουν οι γιατροί, ιδίως αν πρόκειται να αφεθεί κάποιος στα χέρια τους χωρίς να υπάρχει θέμα ζωής ή θανάτου.

Η αυξητική στήθους είναι μια επέμβαση που δίνει πολύ χαρά στη γυναίκα που το αποφασίζει και είναι συνειδητοποιημένη. Είναι όμως κάτι έξτρα. Δεν είναι θεραπευτική πράξη όταν γίνεται για λόγους αισθητικής κι όχι για λόγους αποκατάστασης.

Έτσι, με δυσαρέστησε ο γιατρός που άργησε στο ραντεβού 1,5 ώρα και δεν με ενημέρωσε. Και ενώ θα το 'ξεχνούσα', το γεγονός ότι ο ίδιος γιατρός ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΈΤΑΣΕ αλλά απλά με κοίταξε, με έκανε να τον απορρίψω.


Με δυσαρέστησε ο γιατρός που κάπνιζε ενώ μιλούσαμε. Ο ίδιος επίσης δε με ρώτησε τι θέλω εγώ, τι περιμένω από αυτή την επέμβαση. Μου είπε ‘τόσο θα σου βάλω, και έτσι θα στο βάλω, και μόνο τόσο κάνει’ και αυτό. Ε...δεν είναι τόσο απλό. Αν θέλει να βάλει τόσο, ας το βάλει στον εαυτό του.


Με δυσαρέστησε ο γιατρός που ήταν ασυνεπής στην επικοινωνία. Μια οι εκλογές, μια άδεια. Μού είπε ‘είναι οι εκλογές και θα λείπω 10 μέρες’ κι έτσι το 2ο ραντεβού έπρεπε να αργήσει. Οκ, αλλά τα ραντεβού και το πότε θα γίνει η επέμβαση πρέπει να βολεύει και τον ασθενή (εγώ λόγω κάποιου ταξιδιού που έπρεπε να κάνω, είχα χρονικό περιθώριο και πίεση).

Με δυσαρέστησε ο γιατρός που μου πρότεινε να κατέβω Αθήνα να εγχειριστώ και την ίδια μέρα να πετάξω για Θεσσαλονίκη. Την επομένη δε, θα έπρεπε να πάω στο ιατρείο που έχει στη Θεσσαλονίκη και κάποιοι εκεί θα μου έβγαζαν τις παροχετεύσεις. Έχω κάνει ήδη μια εγχείριση, για θέμα υγείας στα 19 μου και δεν θεωρώ ότι είναι και πολύ εύκολο να ταξιδεύεις 10 ώρες αφού περνάς τις πόρτες του χειρουργείου και με τις παροχετεύσεις παραμάσχαλα, απλά επειδή κάποιος θέλει να απλοποιεί την κατάσταση και ίσως να κερδίζει χρήματα.


Όλα αυτά με δυσαρέστησαν. Αυτά που ζητούσα τα βρήκα στον κο Στάμπο, που έχει ιατρείο στη Θεσσαλονίκη. Συχνά σκέφτομαι, ότι ίσως κάποιος θεωρήσει ότι είμαι βαλτή από τον κο Στάμπο για να τον διαφημίζω. Όμως ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ. Απλά, ο γιατρός αυτός με ικανοποίησε τόσο πολύ και είναι τόσο εντάξει σε κάθε επίσκεψη και λίγο πριν το χειρουργείο, που πραγματικά ‘τον αγαπώ’ (αυτό είναι μεταφορά του αμερικανικού love you man!...).


Θεωρώ λοιπόν σημαντικό ο γιατρός πρώτα να ικανοποιεί τα δικά σου θέλω και τις δικές σου απαιτήσεις, και μετά να λάβεις υπόψη το οικονομικό.

Μια από τις τιμές που άκουσα εγώ είχε 2.500 ευρώ διαφορά, προς τα λιγότερα, από αυτά που τελικά έδωσα. Δεν είμαι ευκατάστατη. Όμως αποφάσισα να κάνω αυτήν την εγχείριση και θα την έκανα όπως έπρεπε. Ο γιατρός που μου ζήτησε τα λιγότερα ήταν αυτός που κάπνιζε, μου δήλωσε τι θέλει να κάνει, και αυτά. Ε..δε μου άρεσε.


Βέβαια, η τιμή των 6.000 ευρώ μου φάνηκε μεγάλη. Οι τιμές που άκουσα εγώ ήταν από 2.500 μέχρι 5000 ευρώ, μαζί με τα έξοδα του αναισθησιολόγου και της κλινικής.

Στην τιμή της αυξητικής στήθους περιλαμβάνονται:


-το κόστος των ενθεμάτων (από 500-1500 ευρώ περίπου ανάλογα με το μέγεθος, το αν είναι στρογγυλά ή ανατομικά, λεία ή τραχείας επιφάνειας, από τη μάρκα κτλ)


-το κόστος της κλινικής (εξετάσεις και παραμονή. Όπως καταλαβαίνεις αν ένας γιατρός σου πει ότι δεν θα διανυκτερεύσεις στην κλινική ή σου ζητήσει να κάνεις τις εξετάσεις μόνη σου, αυτό επηρεάζει την τιμή. Οι εξετάσεις κάνουν 200-250 ευρώ, που συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της κλινικής όταν έχεις παραμονή)


-το κόστος της αγωγής που θα λάβεις στην κλινική


-η αμοιβή του αναισθησιολόγου (500-800 ευρώ)


-όλες οι επισκέψεις μετά την εγχείριση (θα χρειαστούν 3-5 τουλάχιστον)


-η αμοιβή του γιατρού (1000-4000 ευρώ).


Θα έλεγα, αν δεν σε ικανοποιεί κάποιος γιατρός, μην τον προτιμήσεις απλά επειδή είναι ο πιο οικονομικός. Αν αυτός που σε ικανοποιεί περισσότερο είναι ο ακριβότερος και δεν θέλεις ή δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά, βρες τη χρυσή τομή. Δηλαδή, βρες κάποιον που σε ικανοποιεί αρκετά και δεν είναι έξω από τα οικονομικά σου όρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου