ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επικοινωνία - Απόρρητο - Ασφάλεια

(Θα βρείτε τις αναρτήσεις και τα σχόλια
στο κάτω μέρος της σελίδας)


Καλώς ήρθατε!

Επιτρέψτε μου να επισημάνω για όλους τους επισκέπτες τα παρακάτω:

1. Δυστυχώς, όταν αφήνετε σχόλιο και δεν συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά πρέπει να περιμένω και να ελπίζω ότι θα ξαναμπείτε εδώ και ότι θα βρείτε την απάντησή μου (ανάρτηση ή σχόλιο).

2. Σας παρακαλώ, όλους όσους αφήνουν σχόλιο, να
γράφετε το email σας, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιήσω το email σας, και αυτό που θα φαίνεται στο σχόλιο είναι μόνο το όνομα που εσείς θα δηλώσετε.

3. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να γράψετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, σας παρακαλώ να το γράφετε μέσα στο σχόλιο. Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους, κι έτσι αν γράψετε εκεί το email επικοινωνίας σας, θα έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας προσωπικά και δεν πρόκειται να δημοσιευτεί το email σας.

4. Το email μου για επικοινωνία είναι u_email_us(at)yahoo.com, όπου αντί το(at)θα βάλετε το @ (παπάκι) [για λόγους ασφαλείας και αντι-spam η διεύθυνση γράφτηκε εδώ με (at)].

5. Σχετικά με την αλληλογραφία μας, θα ήθελα να επισημάνω δυο πολύ σημαντικά πράγματα.
<> Το ένα είναι ότι η αλληλογραφία μας είναι αυστηρά μεταξύ μας.
Ποτέ δεν δημοσιεύονται γράμματα χωρίς την συγκατάθεση σας.

<> Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και όταν συμφωνείτε να δημοσιευτούν τα γράμματα σας, τότε αφενός σας ζητώ να επιλέξετε ένα ψευδώνυμο και από την άλλη αφαιρούνται από το γράμμα οποιεσδήποτε πληροφορίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έστω και υποψίες για την ταυτότητα σας.

Γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να
τηρείται το απόρρητο της αλληλογραφίας και ιδίως σε ένα τέτοιο θέμα όπως η πλαστική αισθητική επέμβαση.

Η συμμετοχή σας στο ιστολόγιο αυτό, η επικοινωνία σας μαζί μου δεν λειτουργεί 'ή όλα ή τίποτα'. Εννοώ, ότι το να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν σημαίνει ότι σώνει και ντε θα πρέπει να δημοσιευτούν αυτά που λέμε μεταξύ μας.

Οπότε, σας π α ρ α κ α λ ώ μην διστάζετε να επικοινωνήσετε με τον φόβο ότι θα δημοσιευτούν αυτά που θα πούμε. Αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ αν ΕΣΕΙΣ το επιτρέψετε. Απλά, πάντα λέω ότι τα γράμματα βοηθούν και άλλους αναγνώστες-ενδιαφερόμενους.


Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Από D_dolphin - λιποαναρρόφηση

Γεια σας,

είμαι 31 χρονών κι εδώ και πολύ καιρό παίζω με την ιδέα της λιποαναρρόφησης. Μιλάμε για την περιοχή των γλουτών / μηρών, η οποία ούτε με δίαιτα ούτε με γυμναστική βελτιώνεται. Εδώ και χρόνια με προβληματίζει και με στενοχωρεί η συγκεκριμένη περιοχή του σώματός μου. Άρχισα, λοιπόν, να ψάχνω - κυρίως στο διαδίκτυο - για πληροφορίες. Έτσι έπεσα άλλωστε, εντελώς τυχαία, στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Το πρώτο πράγμα που συνειδητοποίησα ήταν ότι ο πλαστικός χειρούργος που ψάχνω θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένο μέλος, είτε στην Εταιρία Πλαστικής και Επανορθωτικής Χειρουργικής, είτε στην Ένωση Πλαστικών Χειρουργών Βορείου Ελλάδος (διότι πολλοί "τσαρλατάνοι" κυκλοφορούν...). Επέλεξα τη δεύτερη, διότι ζω σε πόλη της βόρειας Ελλάδας και θα με διευκόλυνε να κάνω την επέμβαση στη Θεσσαλονίκη. Από τη λίστα, λοιπόν, των 35 ιατρών μόνο οι τρεις έχουν δική τους ιστοσελίδα: Γ* Χ*, Σ* Μ* και Χ* Γ*.

Διάβασα με ενδιαφέρον τις πληροφορίες που προσφέρουν αυτές οι ιστοσελίδες, αλλά μου έμειναν αρκετά ερωτήματα, τα οποία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε ή να μου απαντήσετε από την εμπειρία σας.

1) Πόσες επισκέψεις θα χρειαστούν τελικά στο ιατρείο; Φαντάζομαι μία πρώτη, όπου ο πλαστικός χειρούργος θα με δει από κοντά, για να μπορέσουμε να συζητήσουμε πιο συγκεκριμένα, μία δεύτερη για την ίδια την επέμβαση, και μετά πόσες; Θα χρειαστεί να πάω Θεσσαλονίκη αρκετές φορές ακόμη;

2) Ποιο είναι το κόστος, κατά μέσο όρο, μιας τέτοιας επέμβασης;

3) Τι πρέπει να προσέχω μετά την επέμβαση; Είναι αλήθεια, όπως λέγεται, ότι αν πάρεις βάρος τους επόμενους μήνες, αυτό -επειδή δεν μπορεί να πάει στα σημεία του σώματος που έκανες την λιποαναρρόφηση- θα αποθηκευτεί στα πιο απίθανα σημεία, όπως στα γόνατα, τα μπράτσα, την κοιλιά κλπ; Έχει νόημα να κάνω την επέμβαση πριν γεννήσω παιδιά;

4) Ποια είναι τελικά τα ρίσκα που παίρνει κανείς όταν κάνει μία τέτοια επέμβαση; (Κυρίως όταν είναι καπνιστής;)

5) Αν χρειάζεται να απορροφηθεί λίπος από διάφορα σημεία (π.χ. εσωτερικό μέρος μηρών, εξωτερικό μέρος μηρών, γλουτοί), θα πρέπει να γίνουν περισσότερες επεμβάσεις σε διαφορετικές ημέρες;

Γνωρίζω ότι σας κούρασα με τις τόσες απορίες μου, και ζητώ συγνώμη γι' αυτό, αλλά όλες αυτές οι ανησυχίες περνούν από το μυαλό μου και θα ήθελα πολύ να τις συζητήσω με κάποια που έχει κάνει την επέμβαση (κι έπειτα με το γιατρό).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και αναμένω με ανυπομονησία τα μηνύματά σας.


d_dolphin

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα d_dolphin,

    Κάποια από τα λόγια σου είναι πραγματικά .... σοφά! :) Θα ήθελα να επισημάνω ότι εγώ δεν έχω κάνει τη συγκεκριμένη επέμβαση, όπως φαίνεται εξάλλου και στα άλλα posts μου και στο site ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ: http://www.plastiki.weebly.com.

    Αυτό που συνειδητοποίησες «ότι ο πλαστικός χειρούργος που ψάχνω θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένο μέλος, είτε στην Εταιρία Πλαστικής και Επανορθωτικής Χειρουργικής, είτε στην Ένωση Πλαστικών Χειρουργών Βορείου Ελλάδος (διότι πολλοί "τσαρλατάνοι" κυκλοφορούν...)» είναι ίσως το σημαντικότερο βήμα πριν κάποιος βρει γιατρό.

    Όσο για τα ονόματα των γιατρών που αναφέρεις, θα σου πω ότι τον πρώτο γιατρό τον επισκέφτηκα κι εγώ, 2 φορές μάλιστα. Δυσαρεστήθηκα πολύ όμως επειδή δεν ήταν εντάξει στην επικοινωνία του (νομίζω καταλαβαίνεις για ποιον μιλώ, το όνομα ή το φύλο του δεν αναφέρονται για ευνόητους λόγους). Με έστησε, είπε θα επικοινωνήσει και δεν το έκανε, δεν μπορούσα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά και δεν απαντούσε στα φωνητικά μου μηνύματα. Δεν μπορώ να σου πω φυσικά ποιον να διαλέξεις. Λέω όμως τους λόγους που διάλεξα τον γιατρό μου (δες σχετική ανάρτηση).Εγώ λοιπόν, επέλεξα τον κο Στάμπο Μιχάλη, και έμεινα πολύ ευχαριστημένη, με όλα. Με τον τρόπο του, τις γνώσεις του, την προσέγγισή του, τον επαγγελματισμό του, το αποτέλεσμα της επέμβασης που έκανα. Ακόμα και ο χώρος του ιατρείου του και η προσεγμένη του εμφάνιση (το ντύσιμο του εννοώ) σου εμπνέουν σιγουριά και εμπιστοσύνη. Εγώ τουλάχιστον έτσι ήθελα τον γιατρό μου: σοβαρό και να μπορώ να τον εμπιστευτώ.

    Λες ότι σου «έμειναν αρκετά ερωτήματα, τα οποία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε ή να μου απαντήσετε από την εμπειρία σας». Αυτό νομίζω είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες (αν όχι όλες) οι γυναίκες που θέλουν να κάνουν εγχείριση πλαστικής. Και για αυτό έκανα κι αυτό το ιστολόγιο και την ιστοσελίδα. Ελπίζω, να έρθουν κι άλλες γυναίκες και να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους.

    Σχετικά με τα ερωτήματά σου, σου απαντώ από την εμπειρία που έχω από την δική μου εγχείριση, που όμως δεν είναι λιποαναρρόφηση, και από τα λίγα που σχετικά που ξέρω

    1) Πόσες επισκέψεις θα χρειαστούν τελικά στο ιατρείο;

    Εγώ χρειάστηκα ραντεβού με 5 γιατρούς, και με έναν είχα 2. Γενικά όμως, νομίζω ότι χρειάζεται ένα για να συζητήσετε και να σε εξετάσει. Μια επίσκεψη σίγουρα για την εγχείριση, μια μετά για να σε παρακολουθήσει. Και το μετά, νομίζω ότι εξαρτάται από την επέμβαση.

    Εγώ είχα ένα ραντεβού στις 4 μέρες για να μου βγάλει τους επιδέσμους, ένα στις 7 μέρες για να μου βγάλει τα ράμματα, ένα στις 3 εβδομάδες, ένα στον 1,5 μήνα και το επόμενο είναι στους 3 μήνες (σύνολο 5 μέσα σε 3 μήνες). Έχω ακούσει ότι για την εγχείριση που έκανα εγώ, υπάρχουν γιατροί που σε παρακολουθούν για χρόνια.

    Στην περίπτωσή σου, που μένεις εκτός Θεσσαλονίκης, νομίζω ότι θα φροντίσει ο γιατρός σου ώστε το θέμα των επισκέψεων να είναι βολικό και να μην σε εξαντλήσει ούτε από άποψη κούρασης ούτε από οικονομική! Ίσως όμως τις πρώτες 4-7 μέρες όμως θα ήταν πιο βολικό να μείνεις κάπου στη Θεσσαλονίκη. Ο γιατρός σίγουρα θα έχει κάτι να προτείνει, μια και θα έχει εμπειρία από παρόμοιες καταστάσεις.


    2) Ποιο είναι το κόστος, κατά μέσο όρο, μιας τέτοιας επέμβασης;

    Το κόστος εξαρτάται από πολλά. Από την ποσότητα λίπους που θα αφαιρεθεί (ευκολία/δυσκολία επέμβασης), από το αν θα παραμείνεις στο νοσοκομείο, από την κλινική που θα εγχειριστείς (πχ. Διαβαλκανικό ή Γενική Κλινική κτλ), από τον γιατρό.

    Οι τιμές που άκουσα για μένα είχαν ένα εύρος από 2500 – 5000 ευρώ. Τεράστια διαφορά. Αλλά, νομίζω ότι αν και το κόστος είναι σημαντικός παράγοντας, δεν πρέπει να είναι ο καθοριστικός. Το πιο σημαντικό είναι να εμπιστευτείς τον γιατρό σου.

    Γενικά να ξέρεις ότι
    ο αναισθησιολόγος παίρνει περίπου 500-700 ευρώ,
    η παραμονή στην κλινική (1 βράδυ) μαζί με τον προεγχειριτικό έλεγχο κοστίζουν από 700-1500 ευρώ ανάλογα με την κλινική και με το δωμάτιο που θα διαλέξεις (μονόκλινο, δίκλινο, τρίκλινο)
    ο χειρουργός και η ομάδα του παίρνουν τα υπόλοιπα. Η αμοιβή του χειρουργού περιλαμβάνει και τις επισκέψεις που θα σου ζητήσει να κάνεις μετά.

    Νομίζω ότι το κόστος της λιποαναρρόφησης κυμαίνεται από 2500 – 4000 ευρώ.

    3) Τι πρέπει να προσέχω μετά την επέμβαση; Είναι αλήθεια, όπως λέγεται, ότι αν πάρεις βάρος τους επόμενους μήνες, αυτό -επειδή δεν μπορεί να πάει στα σημεία του σώματος που έκανες την λιποαναρρόφηση- θα αποθηκευτεί στα πιο απίθανα σημεία, όπως στα γόνατα, τα μπράτσα, την κοιλιά κλπ; Έχει νόημα να κάνω την επέμβαση πριν γεννήσω παιδιά;

    Για το τι πρέπει να προσέχεις, σε παρακαλώ διάβασε την ανάρτηση για την λιποαναρρόφηση. Όσο για το υπόλοιπο της ερώτησης:

    Έχει νόημα να το κάνεις πριν γεννήσεις, αν βρίσκεις νόημα. Απ’ό,τι κατάλαβα σε απασχολεί πολύ. Συνεπώς έχει νόημα.

    Δεν ξέρω πως είναι η διατροφή και ο τρόπος ζωής σου. Αν υπάρχει πρόβλημα που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με δίαιτα και γυμναστική και κάνεις την εγχείριση, σίγουρα η λιποαναρρόφηση θα λύσει το πρόβλημα, και δεν θα ξαναδείς λίπος στις χειρουργημένες περιοχές. ΌΜΩΣ...θα ‘λεγα πως η νέα σου εμφάνιση θα είναι κίνητρο για έναν υγιεινό τρόπο ζωής..με ισορροπημένη διατροφή, με όση άσκηση έχεις χρόνο να κάνεις, και αν είσαι έξυπνη και χωρίς κάπνισμα. Συγγνώμη για αυτό το σχόλιο, αλλά είμαι αντικαπνίστρια :)

    4) Ποια είναι τελικά τα ρίσκα που παίρνει κανείς όταν κάνει μία τέτοια επέμβαση; (Κυρίως όταν είναι καπνιστής;)

    Και αυτό σε παρακαλώ διάβασε το στην ανάρτηση για την λιποαναρρόφηση.

    Ξέρω ότι μπορεί να σου ζητήσουν να κόψεις (ελαττώσεις) το κάπνισμα για κάποιες μέρες. Αλλά αυτό εξαρτάται από τον γιατρό. Δεν ξέρω να υπάρχει άλλος κίνδυνος από την εγχείριση που αφορά αποκλειστικά στους καπνιστές. Πρέπει όμως να το αναφέρεις στον χειρουργό σου, ότι είσαι καπνίστρια, και θα πρότεινα να σκεφτείς σοβαρά τα οφέλη που σου προσφέρει το κάπνισμα. Είμαι σίγουρη ότι θα ήσουν το ίδιο ευτυχισμένη και ίσως πιο ευχαριστημένη με σένα, αν δεν κάπνιζες. Αλλά, αυτό είναι η προσωπική μου στάση στο κάπνισμα...

    5) Αν χρειάζεται να απορροφηθεί λίπος από διάφορα σημεία (π.χ. εσωτερικό μέρος μηρών, εξωτερικό μέρος μηρών, γλουτοί), θα πρέπει να γίνουν περισσότερες επεμβάσεις σε διαφορετικές ημέρες;

    Κάθε επέμβαση είναι στρες για τον οργανισμό και εμπεριέχει πιθανούς κινδύνους. Βάσει αυτού, θα έλεγα ότι οι επεμβάσεις γίνονται ταυτόχρονα. Αλλά, αυτό σημαίνει ίσως ότι θα κρατήσει περισσότερο η εγχείριση και ότι η παραμονή στο νοσοκομείο ίσως είναι υποχρεωτική.

    Σχετικά με τα τελευταία σου λόγια... «Γνωρίζω ότι σας κούρασα με τις τόσες απορίες μου, και ζητώ συγνώμη γι' αυτό, αλλά όλες αυτές οι ανησυχίες περνούν από το μυαλό μου και θα ήθελα πολύ να τις συζητήσω με κάποια που έχει κάνει την επέμβαση», δεν κούρασες καθόλου. Αυτός είναι ο σκοπός του ιστοχώρου www.plastiki.weebly.com και αυτού του ιστολογίου. Κάποια άλλη γυναίκα που έχει κάνει την εγχείριση ίσως μπορέσει και θελήσει να σου απαντήσει από εδώ μέσα. Η’ εσύ..ίσως κάποια γυναίκα σου ζητήσει να τις λύσεις κάποιες απορίες...Και σιγά-σιγά ελπίζω να είμαστε αρκετές ώστε να συζητάμε (ακόμα και σε chat) και να στηρίζουμε η μία την άλλη.

    Φιλικά, Νele

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας.

    Ενδιαφέρομαι κι εγω για λιποαναρρογηση και θα ήθελα καποιες πληροφοριες βρε κοριτσια...Εχω 'κολλησει' λιγο στην επιλογη γιατρου...δεν ξερω τι να πιστεψω και ποιον να εμπιστευθω...Το κακο ειναι οτι μενω Αθηνα, αλλιως θα πηγαινα ασυζητητι σε αυτο τον Σταμπο που αναφερετε...Εν τω μεταξυ, δεν καταλαβαινω πως δουλευει το site, δεν ειμαι και πολυ καλη στους υπολογιστες, μπορουμε να μιλησουμε απο msn?
    Ευχαριστω. Θα περιμένω απαντηση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή