ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επικοινωνία - Απόρρητο - Ασφάλεια

(Θα βρείτε τις αναρτήσεις και τα σχόλια
στο κάτω μέρος της σελίδας)


Καλώς ήρθατε!

Επιτρέψτε μου να επισημάνω για όλους τους επισκέπτες τα παρακάτω:

1. Δυστυχώς, όταν αφήνετε σχόλιο και δεν συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά πρέπει να περιμένω και να ελπίζω ότι θα ξαναμπείτε εδώ και ότι θα βρείτε την απάντησή μου (ανάρτηση ή σχόλιο).

2. Σας παρακαλώ, όλους όσους αφήνουν σχόλιο, να
γράφετε το email σας, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιήσω το email σας, και αυτό που θα φαίνεται στο σχόλιο είναι μόνο το όνομα που εσείς θα δηλώσετε.

3. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να γράψετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, σας παρακαλώ να το γράφετε μέσα στο σχόλιο. Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους, κι έτσι αν γράψετε εκεί το email επικοινωνίας σας, θα έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας προσωπικά και δεν πρόκειται να δημοσιευτεί το email σας.

4. Το email μου για επικοινωνία είναι u_email_us(at)yahoo.com, όπου αντί το(at)θα βάλετε το @ (παπάκι) [για λόγους ασφαλείας και αντι-spam η διεύθυνση γράφτηκε εδώ με (at)].

5. Σχετικά με την αλληλογραφία μας, θα ήθελα να επισημάνω δυο πολύ σημαντικά πράγματα.
<> Το ένα είναι ότι η αλληλογραφία μας είναι αυστηρά μεταξύ μας.
Ποτέ δεν δημοσιεύονται γράμματα χωρίς την συγκατάθεση σας.

<> Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και όταν συμφωνείτε να δημοσιευτούν τα γράμματα σας, τότε αφενός σας ζητώ να επιλέξετε ένα ψευδώνυμο και από την άλλη αφαιρούνται από το γράμμα οποιεσδήποτε πληροφορίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έστω και υποψίες για την ταυτότητα σας.

Γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να
τηρείται το απόρρητο της αλληλογραφίας και ιδίως σε ένα τέτοιο θέμα όπως η πλαστική αισθητική επέμβαση.

Η συμμετοχή σας στο ιστολόγιο αυτό, η επικοινωνία σας μαζί μου δεν λειτουργεί 'ή όλα ή τίποτα'. Εννοώ, ότι το να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν σημαίνει ότι σώνει και ντε θα πρέπει να δημοσιευτούν αυτά που λέμε μεταξύ μας.

Οπότε, σας π α ρ α κ α λ ώ μην διστάζετε να επικοινωνήσετε με τον φόβο ότι θα δημοσιευτούν αυτά που θα πούμε. Αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ αν ΕΣΕΙΣ το επιτρέψετε. Απλά, πάντα λέω ότι τα γράμματα βοηθούν και άλλους αναγνώστες-ενδιαφερόμενους.


Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!

Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Anel, η επικοινωνία και η εξέλιξη - αυξητική στήθους

15 Νοεμβρίου 2007

Από Αnel:
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΠΡΑΒΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΑΥΤΗ, ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΕΞΙΠΝΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΕΙΧΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΕΨΗ.ΕΙΜΑΙ 26 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΙΣ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2007. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ. ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ .

Απάντηση, 5 Δεκεμβρίου 2007

Καλησπέρα .... (Anel),


Στις 15/Νοεμβρίου/2007 σου έστειλα το παρακάτω e-mail. Δεν ξέρω αν το είδες..αλλά σε περίπτωση που δεν το έλαβες μπορείς να το διαβάσεις εδώ (λάμβανα ειδοποίηση ότι δεν μπορεί να παραδωθεί) :



Καλησπέρα ....,


Καταρχήν συγχαρητήρια και καλή ανάρρωση !


Σ'ευχαριστώ που επικοινώνησες μαζί μου. Θέλω πολύ να πετύχει το site. Βέβαια χρειάζεται χρόνος και αφοσίωση από την πλευρά μου και φυσικά η συμμετοχή των άλλων. Το ότι επικοινώνησες σημαίνει πολλά για 'μένα, μια και δείχνει ότι υπάρχουν κι άλλες γυναίκες που θέλουν και χρειάζονται να μιλήσουν για την επέμβαση που τους ενδιαφέρει ή που έχουν κάνει, και θέλουν να ενημερώσουν κι άλλες γυναίκες.


Θα ήταν όμορφο αν ήθελες, να αφήσεις το μνμ σου στον πίνακα μηνυμάτων του site ή και να επισκεφτείς το ιστολόγιο , να γράψεις τις δικές σου σκέψεις και να ψηφίσεις. Εάν θέλεις να δημιουργήσω στο ιστολόγιο μια ειδική κατηγορία (tag) για την οποία θέλεις να μιλήσεις, πχ "μετεγχειριτικός πόνος" ή "ο ειδικός στηθόδεσμος στήριξης" ή οτιδήποτε άλλο, σε παρακαλώ να με ενημερώσεις και θα τη δημιουργήσω.


Θα χαρώ πολύ και θα βοηθούσε να έγραφες λίγα λόγια για τη δική σου εμπειρία, το μέγεθος πριν, το μέγεθος που ήθελες, το μέγεθος μετά, τη μέθοδο που έκανες, να πεις ίσως λίγα πράγματα για το γιατρό σου, αν είσαι ευχαριστημένη, τι περίμενες, πως τον βρήκες. Επίσης, θα μπορούσες να περιγράψεις το πως αισθάνεσαι, σωματικά και ψυχολογικά, πόσο χαίρεσαι, αν πονάς, αν ανησυχείς για κάτι κτλ.


Μπορείς να μου στείλεις με e-mail την ιστορία σου, και θα τη δημοσιεύσω, και ταυτόχρονα μπορείς να την αφήσεις και ως σχόλιο στο ιστολόγιο. Και φυσικά, αν θέλεις να μιλήσεις για κάτι συγκεκριμένο, πες μου και θα δημιουργήσω το κατάλληλο θέμα.


Σχετικά με τις φωτογραφίες σου, όταν αποφασίσεις και θελήσεις να μού τις στείλεις, θα τις βάλω στο site. Θα βοηθούσε να λες κάποιες λεπτομέρειες, μέγεθος (πχ. από 80Β σε 80D, με 400cc), το είδος των ενθεμάτων, μέθοδος (πχ κάτω ή πάνω από το μυ, τομή στην υπομάστιο πτυχή ή γύρω από τη θηλή) κτλ. Με αυτόν τον τρόπο όταν κάποιος θα βλέπει τις φωτογραφίες, θα ξέρει και λίγα πράγματα για την επέμβαση που βλέπει.


Σε παρακαλώ, όταν αποφασίσεις να στείλεις τις φωτογραφίες σου, να διαβάσεις τις οδηγίες, και να προσέξεις ώστε οι φωτογραφίες να μην έχουν στοιχεία από τα οποία θα μπορούσε κάποιος να σε αναγνωρίσει. Διάβασε εδώ περισσότερα.


Αν θέλεις μπορούμε να συζητήσουμε θέματα που σε προβληματίζουν στο στάδιο ανάρρωσης που βρίσκεσαι, ή να μιλήσουμε για την απόφαση που πήραμε. Όταν ήμουν εγώ 15 ημέρες μετά την εγχείριση, πονούσα ακόμα πολύ, ένιωθα ένα απίστευτο βάρος στο θώρακα (ένιωθα πως δεν μπορούσα να αναπνεύσω καλά από το βάρος και το σφίξιμο που ένιωθα), και μόλις που είχα καταφέρει να κοιμάμαι οριζόντια και όχι με άπειρα μαξιλάρια στην πλάτη και το κεφάλι.


Όπως και να έχει θα χαρώ πολύ να τα λέμε, και να ξέρεις ότι όταν αποφασίσεις να δημοσιεύσεις στο site την εμπειρία σου ή και τις φωτογραφίες σου, εγώ είμαι στη διάθεσή σου για να τα βάλω στο site, και εσύ θα έχεις συμμετάσχει ενεργά στην ενημέρωση κάποιων άλλων γυναικών.



Σ'ευχαριστώ και πάλι που επικοινώνησες μαζί μου .


Περιμένω τα νέα σου, τις απορίες σου, τις προτάσεις σου, τα σχόλια σου, τις ανησυχίες σου ή ό,τι άλλο θέλεις να μοιραστείς για την εμπειρία σου.


Φιλικά,

Nele
Συνέχεια στο 'τωρινό' e-mail.....

Δεν ξέρω αν είδες το μνμ που σου 'έστειλα' μέσω της ιστοσελίδας. Όπως και να'χει, πραγματικά χαίρομαι που ξαναγύρισες στο site και ξαναεπικοινώνησες.

Μού είχες γράψει ότι εγχειρίστηκες στις 3/11. Έχεις κλείσει ένα μήνα ήδη. Θα βοηθούσε αν έδινες κάποιες πληροφορίες για την επέμβαση που έκανες (μέγεθος πριν και μετά, κάτω ή πάνω από το μυ, τομή στην υπομάστιο πτυχή ή αλλού, το είδος των ενθεμάτων κτλ). Ίσως ξέρεις ότι η μετεγχειρητική εμπειρία και πορεία εξαρτάται πολύ από το είδος της αυξητικής που κάνει μια γυναίκα.


Το βασικό βέβαια είναι το πως νιώθεις. Αν κρίνω από εμένα, στις 4 εβδομάδες ήμουν ήδη αρκετά καλά. Είχα βέβαια ακόμα δυσκολία στην κίνηση και κάποιους πόνους (και σίγουρα ανησυχίες). Δεν είχα όμως το σφίξιμο, μπορούσα να λουστώ άνετα, συνέχιζα κανονικά με το μασάζ και φορούσα την ειδική ζώνη πάνω από το στήθος.

Εσύ; Πως είσαι; Έχει περάσει ο πόνος; Έχεις επανέλθει φυσιολογικά στην καθημερινότητά σου; Σου ζήτησε ο γιατρός να κάνεις μασάζ; Πώς σου φαίνονται οι τομές σου; Πώς σου φαίνεται το στήθος σου; Είσαι ευχαριστημένη με την εξέλιξη σου;


Αυτά που σου έγραψα παραπάνω (στο πρώτο μέιλ δηλαδή) ισχύουν. Μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε σχετικό θέλεις.


Επίσης, αν θέλεις μπορείς να γράψεις απευθείας στο blog, απλά πες μου και θα σου στείλω πρόσκληση στο meil. Τόσο στην ιστοσελίδα (κάνε σε παρακαλώ αντιγραφή και επικόλληση το http://plastiki.weebly.com/ba.html ), όσο και στο ιστολόγιο (αντιγραφή επικόλληση το http://plastiki.blogspot.com/2007/12/blog-post.html ) δίνω αρκετές πληροφορίες για την επέμβαση.

Βέβαια, μια και εσύ ήδη την έχεις κάνει, ίσως αισθανθείς ότι δεν σου χρειάζονται αυτές οι πληροφορίες. Μπορείς όμως να διαβάσεις ένα γράμμα και την απάντησή μου εδώ (αντιγραφή επικόλληση το http://plastiki.blogspot.com/2007/11/cinderela.html ) όπου λέω αρκετά πράγματα για το πως αισθανόμουν. Και πάλι, αν θέλεις πρόσθεσε το δικό σου σχόλιο στο ιστολόγιο.

Ελπίζω να θελήσεις να γράψεις τη δική σου εμπειρία και να ανεβάσεις τις δικές σου πριν-και-μετά φωτογραφίες. Περιμένω τα νέα σου και οτιδήποτε σχετικό θέλεις να δημοσιεύσεις και να συζητήσεις.

Ευχαριστώ και πάλι για την επικοινωνία.

Φιλικά,
Nele

7 Δεκεμβρίου 2007

Από Αnel:

Καλημέρα Nele .

Καλή ανάρρωση και σε σένα !!!

Έχεις δίκιο, έχει περάσει ένας μήνας από τότε που έκανα την επέμβαση. Τώρα είμαι καλύτερα και δεν νιώθω πόνο. Την πρώτη μέρα έλεγα πως ήταν βλακεία που έκανα την επέμβαση γιατί μετά την νάρκωση όχι να κουνηθώ να αναπνεύσω δεν μπορούσα


Έπινα νερό από το καλαμάκι και με ορό στο κρεβάτι 15 ώρες. Η κοπέλα που με πρόσεχε στην κλινική με βοηθούσε να πάω τουαλέτα στην ειδική λεκανιτσα στο κρεβάτι, εννοείται μου ήταν αδύνατον να σηκωθώ. Στη συνέχεια έπαιρνα κάθε 4 ώρες depon και κάθε 8 ώρες την αντιβίωση.



Ο γιατρός μου λέγεται Σ. Γαβριήλ .Γενικά δεν είχα ποτέ μου εμπιστοσύνη στους γιατρούς και ο συγκεκριμένος απλά μου φάνηκε πως ξέρει την δουλειά του και ήταν σωστός και υπομονετικός σε σχέση με έναν άλλον γιατρό πού είχα πάει γενικά Επίσης ήταν και πολύ φθηνός σε σχέση με άλλους, για αυτό και πλήρωσα μισή τιμή για την επέμβαση την οποία την έκανα στη Βουλγαρία όπου είχαμε πάει ανήμερα μαζί με τον κύριο Σ. Γαβριήλ . Όπως καταλαβαίνεις είχα και την δυσκολία να γυρίσω με το αεροπλάνο την επόμενη μέρα μετά την επέμβαση.

Έχω τοποθετήσει συνεκτική συλικόνι (τραχείας επιφάνειας) 265 γραμμάρια σε κάθε στήθος, τα οποία θα γίνουν σε σχήμα σταγόνας στην πορεία Είμαι αρκετά ευχαριστημένη με αυτό που μου έκαναν μόνο που ένα στήθος παρουσιάζει λίγο μεγαλύτερο πρήξιμο από το άλλο και είναι ο λόγος που αναγκάζομαι να φοράω την νύχτα επίδεσμο, μέχρι τα Χριστούγγενα και μετά βλέπουμε. Ο σύντροφός μου είναι αρκετά ικανοποιημένος, αν και με ρωτάει αν θα φύγει το πρήξιμο.


Το δικό σου αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό, θα έλεγα συγχαρητήρια στον γιατρό σου. Φαντάσου ότι θα περάσει τελείως μετά από 6 μήνες περίπου, άρα θα γίνει πιο ωραίο.

Χαιρετώ για την ώρα . ... (Anel)

Απάντηση 7 Δεκεμβρίου 2007

..... (Anel),

Χαίρομαι που πήρες την απόφαση να μοιραστείς την εμπειρία σου. Δεν με κουράζεις καθόλου. Ίσα, ίσα νομίζω ότι όταν τελικά περιγράψεις την εμπειρία σου θα βοηθήσεις κι άλλες γυναίκες.


Τα γράμματα σου στα οποία (θα) μιλάς για την επέμβαση που έκανες και για το τι νιώθεις, τι περνάς κατά την ανάρρωση σου θα τα βάλω στο ιστολόγιο. Τονίζω και πάλι ότι είναι σημαντικό να δώσεις κάποιες πληροφορίες σχετικά με το πως ήσουν πριν, τι περίμενες από την επέμβαση και με ποια μέθοδο την έκανες.


Αν δεν ξεκαθαριστεί αυτό, οι πληροφορίες μπορεί να είναι παραπληνητικές, μια και ο χρόνος και ο τρόπος ανάρρωσης της αυξητικής στήθους επηρεάζονται τόσο από το πριν και μετά μέγεθος, όσο και από την τεχνική της επέμβασης και το είδος του ενθέματος.


Ελπίζω να αναρρώνεις καλά,


Φιλικά Nele

Απάντηση 2 Ιανουαρίου 2008

Γεια σου ..... (Anel),


Αν δεν κάνω λάθος άφησες ένα σχόλιο στο ιστολόγιο. Το όνομα του αποστολέα εμφανίζεται ως ΑΝΕΛ, αν και μέσα στο κείμενο προσπαθείς να εξηγήσεις ποια είσαι. Σε παρακαλώ, επειδή το θέμα των γραμμάτων είναι προσωπικό και δε θα ήθελα με τίποτα να γράφω λάθος πράγματα σε λάθος άτομο, αν μπορείς να χρησιμοποιείς το ίδιο όνομα / ψευδώνυμο κάθε φορά. Έτσι και θα μπορούμε να επικοινωνούμε με ασφάλεια και εχεμύθεια μεταξύ μας (χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σε μπερδέψω) και θα μπορέσω να αναρτήσω τα γράμματα σου χωρίς να φαίνεται κανένα προσωπικό σου στοιχείο.


Μου λες ότι θέλεις να μου στείλεις κάποιες φωτογραφίες μετά την επέμβαση. Φυσικά και θα τις δω μόνο εγώ αν αυτό θέλεις, αλλά αναρωτιέμαι γιατί να θέλεις να τις δω εγώ αν δεν θέλεις να τις βάλω στο site. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, αν επιθυμείς να στείλεις κάποιες φωτογραφίες σου προκειμένου να δημοσιευθούν θα βοηθήσει και άλλες γυναίκες που σκέφτονται να κάνουν την επέμβαση. Αν όμως δεν θέλεις να τις βάλω στο site, γιατί θα ήθελες να τις δω εγώ; Ίσως για να σου πω τη γνώμη μου;...


Όπως και να έχει, αν θέλεις να στείλεις τις φωτογραφίες σου μπορείς να το κάνεις. Εννοείται ότι θα τις δω μόνο εγώ, και αν θέλεις να τις σχολιάσω θα το κάνω. Αν αποφασίσεις να επιτρέψεις το ανέβασμα τους στο site, τότε θα αφαιρεθεί από τις φωτογραφίες οτιδήποτε μπορεί να φανερώνει την ταυτότητα σου. Η απόφαση είναι δική σου.


...Τρεις μήνες μετά την επέμβαση...Είμαι σίγουρη ότι είσαι πολύ καλά, και ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα. Ούτε πόνος, ούτε πρήξιμο...Υποθέτω ότι κάθε φόβος έχει εξαφανιστεί και ότι τώρα πια δεν μετανιώνεις ούτε λεπτό για την απόφαση σου, έτσι δεν είναι;; Εγώ, στον 4ο μετεγχειριτικό μήνα, είμαι πολύ καλά και πολύ ευχαριστημένη. Οι ουλές μου ακόμα φαίνονται, αλλά βρίσκονται σε καλό δρόμο...Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που ό,τι ρούχο και να φορέσω στρώνει... Είμαι πολύ ευχαριστημένη και χαρούμενη, πραγματικά.


Κλείνοντας, επέτρεψε μου να τονίσω για ακόμη μια φορά, πόσο σημαντικό είναι να επικοινωνείς χρησιμοποιώντας πάντα το ίδιο όνομα /e-mail ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα.



Θα το εκτιμούσα αν μπορούσες να επιβεβαιώσεις ότι όντως εσύ άφησες το μνμ στο blog σχετικά με το θέμα των φωτογραφιών.





Περιμένω νέα σου.

Φιλικά, Νέλη.

6 Φεβρουαρίου 2008

Από Anel:

GEIA SOU NELE SOU STELNO TIS FOTO PES THN GNOMH SOU KAI OPOS SOU EIPA DEN EXO TIS PALIES FOTO PRIN TIN EPEMBASH AMA TIS BRO THA SOU TIS STEILO NA KSEREIS OTI PRIN ITAN ANYPARKTO PIO MIKRO APO AUTO POU EIXES ESY

Απάντηση 7 Φεβρουαρίου 2008

Καλησπέρα ..... (anel),

σου γράφω απλά δυο λόγια για να ξέρεις ότι πήρα τις φωτογραφίες σου και να μην ανησυχείς. Θα τις δω όπως μου ζήτησες, θα διαβάσω και τα προηγούμενα γράμματα σου για να δω τις λεπτομέρειες της εγχείρισης που αναφέρεις, και θα σου πω τη γνώμη μου, η οποία σε καμιά περίπτωση βέβαια δεν μπορεί να αντικαταστήσει την επαγγελματική γνώμη του γιατρού σου.

Θα ήθελα να ξανασκεφτείς και να μου πεις αν τελικά θέλεις να βάλω τις φωτογραφίες σου στο site ή όχι. Δεν υπάρχει βιασύνη για την απόφαση αυτή και φυσικά δεν πειράζει καθόλου αν εξακολουθείς να μη θέλεις. Εσύ αποφασίζεις και ό,τι και να μου πεις θα το σεβαστώ.

Θα σου γράψω σύντομα.


Φιλικά,
Nele


Υ.Γ. Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που με εμπιστεύεσαι με κάτι τόσο προσωπικό όπως η εμπειρία σου με την αυξητική στήθους και οι φωτογραφίες. Σε ευχαριστώ.

Τα λέμε

Απάντηση 17 Φεβρουαρίου 2008

Καλησπέρα Αnel,


Ευχαριστώ και πάλι που με εμπιστεύτηκες και έστειλες τις φωτογραφίες σου, οι οποίες νομίζω θα βοηθούσαν πολύ και άλλες γυναίκες αν τις έβλεπαν.

Δεν είμαι πλαστικός χειρουργός βέβαια, οπότε η άποψη μου δεν έχει βαρύτητα, και νομίζω ότι για οποιαδήποτε απορία σου σχετικά με την εξέλιξη σου είναι σωστό να τη συζητήσεις με τον γιατρό που σε χειρούργησε.

Δεν ξέρω αν θα ήθελες να μου δώσεις κάποιες επιπλέον πληροφορίες, μια και αναρωτήθηκα για κάποια πράγματα βλέποντας τις φωτογραφίες που μου έστειλες. Στις φωτογραφίες δε φαίνονται τομές στις υπομάστιο πτυχή. Οι τομές έχουν γίνει στις θηλές; Και η τοποθέτηση κάτω από το μυ; Επίσης, οι φωτογραφίες είναι από διαφορετικές περιόδους; Φαίνεται να υπάρχει κάποια εξέλιξη (προς το καλύτερο). Νομίζω πως το οίδημα έχει φύγει και πως η πορεία είναι καλή. Είσαι αδύνατη, και όπως λες είχε πολύ μικρό στήθος. Το μέγεθος του στήθους σου τώρα είναι αρμονικό με τον θώρακα σου. Σε κάποιοες φωτρογραφίες (πλάγιες αλλά όχι τελείως προφίλ), το στήθος σου φαίνεται φυσικότατο. Αναρωτιέμαι αν ο γιατρός σου είπε να κάνεις ειδικό μασάζ στο στήθος σου. Αν ναι, τότε μην το παραβλέπεις. Το ότι κάναμε την αυξητική δε σημαίνει ότι ξεμπερδέψαμε. Χρειάζεται φροντίδα.

Αν θέλεις, απάντησε μου στις παραπάνω ερωτήσεις. Και φυσικά αν υπάρχει κάτι που θέλεις να συζητήσουμε είμαι στη διάθεση σου.



Φιλικά,
Nele

  • 18 Φεβρουαρίου 2008

Από Anel:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΕΛΕ!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ. ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΤΟ ΕΝΘΕΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΘΗΛΗΣ. 264 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΣΤΗΘΟΣ. ΟΙ ΦΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ... ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΜΑΣΑΖ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΜΠΟΡΩ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΕΩ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΡΩΣΗΣ ΜΟΥ.. ΟΜΩΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ,
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ..ΣΥΝΗΘΟΣ...
ΕΣΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ;

Απάντηση 1 Μαρτίου 2008

Καλησπέρα και πάλι Anel,


Σχετικά με τις ανησυχίες σου για τις επιπλοκές, είναι αλήθεια ότι κανένας δεν μπορεί να διασφαλίσει και να σε διαβεβαιώσει ότι δεν θα παρουσιάσεις επιπλοκές σχετικές με το συγκεκριμένο στάδιο ανάρρωσής σου. Και όντως, όπως σου είπε και ο γιατρός σου, ακόμα και να υπάρξουν κάποιες επιπλοκές, αυτές διορθώνονται τις περισσότερες φορές.

Αυτό που θα πρότεινα εγώ είναι να ηρεμήσεις, να σκέφτεσαι θετικά, και να μην βάζεις στο μυαλό σου ιδέες περί επιπλοκών και προβλημάτων. Από τη μια, αν υπάρξουν επιπλοκές, θα αντιμετωπιστούν εκείνη τη στιγμή, και από την άλλη αν δεν παρουσιαστούν επιπλοκές (το πιο πιθανό), θα έχεις ανησυχήσει άδικα. Χαλάρωσε λοιπόν, απόλαυσε τη νέα σου εμφάνιση και καθησύχασε τον εαυτό σου με την σκέψη ότι μέχρι τώρα όλα είναι καλά.

Επίσης, εφόσον ο γιατρός σου σου είπε ότι αν θέλεις μπορείς να κάνεις μασάζ, προτείνω να κάνεις (με απαραίτητη προϋπόθεση ότι σου έχει δείξει το σωστό ειδικό τρόπο για μασάζ στο στήθος). Νομίζω, ότι αυτό θα βοηθήσει το μυ σου (μείζωνα θωρακικό) να "χαλαρώσει" πιο γρήγορα ώστε το νέο σου στήθος να έχει πιο γρήγορα όλο και πιο φυσική μορφή και υφή (αίσθηση), και από την άλλη θα σε βοηθήσει να συνηθίσεις τη νέα σου εμφάνιση και να νιώσεις πιο δικό σου το νέο σου στήθος. Αυτό βέβαια είναι απλά μια πρόταση.

Χαίρομαι που όλα πηγαίνουν καλά.



Θα το ξαναπώ, αν και πια το ξέρεις, είμαι στη διάθεσή σου αν θέλεις να συζητήσουμε οτιδήποτε σχετικό.

Φιλικά,
Nele.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου