ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επικοινωνία - Απόρρητο - Ασφάλεια

(Θα βρείτε τις αναρτήσεις και τα σχόλια
στο κάτω μέρος της σελίδας)


Καλώς ήρθατε!

Επιτρέψτε μου να επισημάνω για όλους τους επισκέπτες τα παρακάτω:

1. Δυστυχώς, όταν αφήνετε σχόλιο και δεν συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά πρέπει να περιμένω και να ελπίζω ότι θα ξαναμπείτε εδώ και ότι θα βρείτε την απάντησή μου (ανάρτηση ή σχόλιο).

2. Σας παρακαλώ, όλους όσους αφήνουν σχόλιο, να
γράφετε το email σας, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιήσω το email σας, και αυτό που θα φαίνεται στο σχόλιο είναι μόνο το όνομα που εσείς θα δηλώσετε.

3. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να γράψετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο, σας παρακαλώ να το γράφετε μέσα στο σχόλιο. Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους, κι έτσι αν γράψετε εκεί το email επικοινωνίας σας, θα έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας προσωπικά και δεν πρόκειται να δημοσιευτεί το email σας.

4. Το email μου για επικοινωνία είναι u_email_us(at)yahoo.com, όπου αντί το(at)θα βάλετε το @ (παπάκι) [για λόγους ασφαλείας και αντι-spam η διεύθυνση γράφτηκε εδώ με (at)].

5. Σχετικά με την αλληλογραφία μας, θα ήθελα να επισημάνω δυο πολύ σημαντικά πράγματα.
<> Το ένα είναι ότι η αλληλογραφία μας είναι αυστηρά μεταξύ μας.
Ποτέ δεν δημοσιεύονται γράμματα χωρίς την συγκατάθεση σας.

<> Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και όταν συμφωνείτε να δημοσιευτούν τα γράμματα σας, τότε αφενός σας ζητώ να επιλέξετε ένα ψευδώνυμο και από την άλλη αφαιρούνται από το γράμμα οποιεσδήποτε πληροφορίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έστω και υποψίες για την ταυτότητα σας.

Γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να
τηρείται το απόρρητο της αλληλογραφίας και ιδίως σε ένα τέτοιο θέμα όπως η πλαστική αισθητική επέμβαση.

Η συμμετοχή σας στο ιστολόγιο αυτό, η επικοινωνία σας μαζί μου δεν λειτουργεί 'ή όλα ή τίποτα'. Εννοώ, ότι το να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν σημαίνει ότι σώνει και ντε θα πρέπει να δημοσιευτούν αυτά που λέμε μεταξύ μας.

Οπότε, σας π α ρ α κ α λ ώ μην διστάζετε να επικοινωνήσετε με τον φόβο ότι θα δημοσιευτούν αυτά που θα πούμε. Αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ αν ΕΣΕΙΣ το επιτρέψετε. Απλά, πάντα λέω ότι τα γράμματα βοηθούν και άλλους αναγνώστες-ενδιαφερόμενους.


Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!

Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Από Grigoria

11 Φεβρουαρίου 2008


Kalhmera!Skeftomai na kanw thn epemvash gia thn au3hsh sth8ous kai 8a h8ela oses plhrofories mporw na parw!Euxaristw!


Απάντηση 12 Φεβρουαρίου 2008

Kαλησπέρα Grigoria,


δεν ξέρω αν περιηγήθηκες στο site και το blog. Αν κρίνω από τη μνμ σου ίσως ψιλοβαρέθηκες από τις πολλές πληροφορίες ή δεν μπόρεσες να βρεις αυτέ που ήθελες.


Είναι φυσικό βέβαια να θέλεις όσες πληροφορίες μπορείς να πάρεις. Νομίζω ότι πρέπει να διαβάσεις αρχικά κάποιες πληροφορίες στους παρακάτω συνδέσμους, να σκεφτείς τι πραγματικά περιμένεις από την αυξητική και γιατί, και να έχεις μια όσο πιο συνειδητοποιημένη και κατασταλαγμένη άποψη πριν επισκεφτείς κάποιον πλαστικό χειρουργό για περισσότερες και δη τεχνικές λεπτομέρειες.

Σύνδεσμοι,


πληροφορίες για την αυξητική στήθους
πως αποφάσισα να κάνω την αυξητική
πως επέλεξα γιατρό
και μετά την εγχείριση τι;



Αν υπάρχει κάτι επιπλέον που θα ήθελες να μάθεις, περιμένω γράμμα σου.


Φιλικά,
Nele

13 Φεβρουαρίου 2008

Καλημέρα,


Χαίρομαι που βρήκες τις πληροφορίες στις σελίδες του site και του blog διαφωτιστικές. Σχετικά με την ερώτηση σου....


Οι μετά φωτογραφίες που έχω στο site (έχει σύνδεσμο Photos στο μενού των τίτλων του plastiki.weebly.com) είναι αμέσως μετά την επέμβαση, και όντως δεν μπορεί κάποιος να καταλάβει και πολλά.

Το στήθος που έχω πλέον με ικανοποιεί πλήρως. Δε μου φαίνεται καθόλου μεγάλο, αν και από 70-75ΑΑΑ που φορούσα τώρα είμαι στο 75D. Κοινώς από 0 έγινα πλούσιο 3άρι ή απλό 4άρι και δεν φαίνεται καθόλου υπερβολικό. Εξακολουθώ να θαυμάζω το στήθος τις Laetitia το οποίο δεν είναι τόσο στητό (όρθιο) όσο αυτό που έχω εγώ. Δεν υπονοώ ότι το στήθος της είναι χαλαρό, απλά το στήθος μου είναι αρκετά στητό χωρίς όμως να είναι αφύσικο. Μια άλλη διαφορά με τη Laetitia είναι ότι εκείνη έχει cleavage ενώ εγώ δεν έχω, για να δημιουργήσω πρέπει να φορέσω ειδικό στηθόδεσμο. Αυτό όμως οφείλεται στην κατασκευή του θώρακά μου. Δηλαδή, και φυσικό μεγάλο στήθος να είχα πάλι δεν θα είχα cleavage, μια και η απόσταση ανάμεσα στους δύο μαστούς είναι σχετικά μεγάλη. Αυτό μπορείς να το δεις και στις πριν την εγχείριση φωτογραφίες μου.


Ειλικρινά....Η απόφαση μου να αποκτήσω φυσιολογικό στήθος ήταν από τις καλύτερες και ευτυχέστερες που έχω πάρει, όπως και η επιλογή του γιατρού. Όπως μπορείς να δεις από τις φωτογραφίες μου, το στήθος μου ήταν ανύπαρκτο. Αυτό που ήθελα μια και θα έμπαινα στη διαδικασία του χειρουργείου, δεν ήταν απλά ένα στήθος υπαρκτό, αλλά ένα σχετικά πλούσιο στήθος που να ταιριάζει με το σωματότυπο μου και να με κάνει να αισθάνομαι όμορφα. Παρόλο που οι περισσότεροι γιατροί που επισκέφτηκα με αποθάρρυναν σχετικά με το μέγεθος (νομίζω επειδή ήθελα σόνι και ντε να βάλουν τα ενθέματα κάτω από το μικρό μου μαστικό αδένα - πάνω από το μυ), τελικά βρέθηκε αυτός που μπόρεσε να μου προσφέρει αυτό που ήθελα. Υποθέτω ότι τα ενθέματα των 380cc που τοποθετήθηκαν κάτω από το μυ θα "φαινόταν" αν έμπαιναν επάνω από το μυ, αλλά ο γιατρός μου ήταν πρόθυμος να τοποθετήσει τα ενθέματα εκεί που έπρεπε στη δική μου περίπτωση και όχι απλά εκεί που ήταν πιο εύκολα (η τοποθέτηση κάτω από το μαστικό αδένα, δηλαδή πάνω από μυ με τομή στην υπομάστιο πτυχή είναι πιο απλή επέμβαση, αλλά δεν είναι κατάλληλη για όλες τις ασθενείς).


Θα περιμένω τα νέα σου.



Φιλικά,

Νέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου